Möss = Införskaffning av Katt

Jag satte ju en mus fälla i tvätt stugan för nån dag sedan och när jag skulle slänga in en tvätt så låg det en liten mus i fällan. Fan va jag tyckte synd om musen men samtidigt inte. Vist dom är rätt söta men det är inte kul att ha en massa möss i hemmet. Dom tuggar sönder allt och kissar & bajsar. Men det är sånt man får räkna med när man bor i hus att det oftast kommer in en mus, haha lite rim också!

En ganska så stor nyhet är att i morgon så kommer det en liten kisse katt som ska få bo i min tvätt stuga =) En liten kattunge på ca 10 veckor som ska heta Nisse (tror jag). Han ska få fånga alla mössen och förhoppningsvis så har jag inga möss sen.

Frågan är nu hur Tindra & Tilda kommer att reagera när det kommer en katt hit. Jag tippar på att det kommet bli kaos här hemma. Tilda älskar att jaga iväg katter medans Tindra är rädd för dom hehe.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0