Te

Jag älskar verkligen te, jag dricker säkert 5-6 koppar te om dan ibland kanske mer =) men det är ju så himla gott. Jag är sån att jag har olika koppar, muggar beroende på vilket te humör jag är på. Låter kanske sjukt men det är faktiskt sant. Ibland känner jag för mina turkosa indiska tekoppar rymmer en halv liter om inte mer haha. Ibland mina svart/vita design muggar visserligen rätt så små men ändå lagam. Eller mina färgglada randiga muggar som är precis lagom. Tet smakar på nått sätt goare om man har sin favorit mugg/kopp tycker jag!


Ne nu ska jag titta på en film som honey hade hyrt. En läskig film, the uninvited heter den.
Hörs lite senare om jag inte är allt för trött.


Kommentarer
Postat av: Sara

Håller helt med dig att tet smakar goare i vissa muggar =)

2009-10-04 @ 19:46:02
Postat av: Caroline

haha ja dricker också typ 6 koppar te om dagen, kul att man inte är ensam om det

ha det gott

2009-10-04 @ 19:48:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0