Tror jag börjar få feber =(


Jag sitter här med näsdroppar, papper, te och halstabletter i soffan. Inlindad i en filt och fryser, tror jag börjar få feber =(. Jag vill inte ensa tänka tanken på hur det kommer kännas i morgon när jag vaknar, för det är då man mår som värst. Min mamma ringde för en stund sedan, hon bjöd hem mig på middag i kväll! så jag slipper ställa mig vid spisen och laga mat nu när jag är sjuk. Hon är så underbar. Nu tänkte jag faktiskt gå en liten sväng med hundarna. Funderar på om jag ska rota fram nått overall liknande och sätta på mig, haha för jag fryser så och det är jätte kallt ute nu. Känner att jag inte riktigt har nått kul att blogga om i kväll, men de kanske kommer nått sedan. Nått som är säkert är att jag ska kolla på mammas pojkar klockan åtta på tv 4. Ska ni också titta på det?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0