Vart på långpromenad i dag

jag har varit ute och gott nu på morgonen med hundarna så darför skrev jag inget i morse. Solen skiner i dag och det är jätte skönt. Vi gick väldigt långt, vet inte hur lång men långt va det haha. Så nu hoppas jag att min rygg ska bli lite bättre när jag rört så mycket på mig i dag. Hundarna är helt slut.

När vi kom hem så va Tilda så törstig att hon drack upp Tindras vatten först pga av att hennes skål stod närmast. Sedan gick hon över till sin egen vattenskål och drack lite. Men lilla Tindra är ju så liten så hon når ju inte upp till Tildas vattenskål. Så där stod hon och pep och gnällde i ca fem minuter innan jag fatta att hennes vatten va slut... Stakarna då. Ska nog ändra om lite på matplatserna, kanske ställa ner Tildas skålar så Tindra kan nå i fall att. Jag vet inte vad det är som gör att Tilda ofta dricker upp Tindras vatten först men hon har en tendens att gilla små skålar haha.

Nu ska jag sätta mig med mina arbeten och se vad jag får gjort. Hörs om en stund.

Ni glömmer väl inte tävlingen? Har ni inte skrivit en kommentar så gör det!
Ni hittar tävlingen i inlägget som heter TÄVLING.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0