1 April

Har ni dragit något april skämt i dag? eller har ni kanske råkat ut för ett själva?^^ Jag har inte sprungit på något april skämt än och inte heller gett något, kanske gör det senare om jag kommer på något roligt^^ I går tittade jag och älskling på film, vi såg Terminator Salvation, jag såg den för inte så länge sedan men älskling ville gärna se den så då fick det bli den :)

I dag har jag inte gjort något speciellt. Tittade förresten på en skönhetstävling på teven förut, Mini Miss UK hette den och det var barn i åldrarna 7 - 13 år som var med och tävlade. Tyckte det va lite hemskt att se dom små 7 åringarna hade mer smink på sig än vad jag själv har^^ vist det är ju en tävling och självklart så gör man sig lite extra fin men asså att dom genomgick olika behandlingar i flera månader innan tävlingen som skulle göra dom vackra tyckte jag va lite väl mycket. Och ibland kändes det mer som att mamman till barnen ville detta mer än barnen själva.

Älskling har nu åkt, han skulle till golfbanan för att spela lite. Själv ska jag nu ta mig en tablett för jag har fått ont i huvudet, ska sedan lägga mig på soffan och titta på Ghost Whisperer som börjar strax.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0