Älsklings nageldesign^^

Älskling hade glömt sitt trådlösa internet hemma hos sig i dag och han ville verkligen se ett MMA avsnitt, så han fick låna min dator för att titta på det. Men då tyckte jag efter en stund att det va tråkigt och jag ville då hitta på något kul, så jag tog fram alla mina nya nagellack som jag fick av älskling och började måla hans naglar HAHA^^ Jag behöver ju ändå öva på att måla med dessa nagellacken så jag tyckte att detta va en jätte bra ide^^

Men det roliga va nog älskling blick som han gav mig efter att
jag målat hans naglar HAHA.


Här nedan har ni resultatet av mina små verk^^

BLOMMOR



SVAN MED HJÄRTAN




FISK



SEGELBÅT MED FÅGLAR



KÖRSBÄR



Och här nedan ser ni alla mina små verk
tillsammans :)




Nagellacken som jag målade med
finns att köpa HÄR.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0