"Avatar 2" dyker ner i havet



James Cameron om uppgöljarna till 3D-succén. Tidernas största filmsuccé tar en ny vändning. Ner i havet. Det avslöjar regissören James Cameron. Inför släppet passar regissören James Cameron på att fresta fansen med smakprov på hur fortsättningen till 3D-succén kommer att se ut.

 

James Cameron

 

"SKAPA NYA MILJÖER"

Och det verkar som om Jake, Naytiri och de andra får ta på sig badkläderna till de två uppföljarna. – Jag fokuserar delvis på att skapa nya miljöer och en annan inramning på Pandora. Och jag kommer att fokusera på havet, som kommer att bli lika rikt, varierande, galet och fantasifullt. Men jag säger inte att vi inte kommer att få se något vi redan sett. Vi kommer att se mer av det med, säger James Cameron i en intervju med Los Angeles Times.

 

Förutom att utforska haven avslöjar regissören att äventyren också kommer lämna den påhittade planeten Pandora för att fortsätta ut i rymden. – Inte nödvändigtvis i den andra filmen, men mer i den tredje. Avatar kommer ut på dvd i dag torsdag – i USA. Vi svenskar får vänta till onsdag 28 april.

 

Och jag vet en tjej som definitivt kommer att köpa DVD filmen Avatar... JAAAG^^ Det här låter ju riktigt spännande med havet och rymden. Ja jag har i alla fall höga förväntningar på nästa film. Och jag hoppas att den kommer bli riktigt grym :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0