Ett halvår sedan jag startade min blogg^^

I dag är det faktiskt ett halvår sedan som jag började blogga :) Jag startade min blogg den första oktober fast klockan va över tolv på natten den kvällen kommer jag ihåg så det blev ju den andra oktober, fast för mig va det ändå den första oktober^^

Jag tycker att det är riktigt kul
att få skriva av sig här i bloggen, ge tips, råd och inspirera andra men det är också väldigt kul att kunna se tillbaka på allt man gjort. Men det finns mycket som jag inte nämner här i bloggen som jag vill ha privat. Jag vet inte hur ni ser mig som person ni som följer mig eller ni som kikar in men jag hoppas att jag inte ska framstå som en tråkig människa för det är jag verkligen inte :) jag är en mycket glad tjej och försöker se positivt på allt :)



Är det något som ni undrar över
så är det bara att fråga!


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:

Jaha, men gud så bra! Men kan man ha hunden när man pluggar till det, då behöver man väl ha den på hunddagis eller så? Eller..?

Kram på dig!

2010-04-01 @ 17:33:07
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar:

Okej, alltså jag har lite problem så.. Jag vet inte vilken skola jag ska gå på den enda som jag hittat som har den utbildningen är Skara och det är ju lite långt borta från mig :/ Vill ju inte lämna min sambo och så.



Vet du om det finns fler skolor med den utbildningen?

Skulle vara jätte bra om man fick ha med hunden när man gör utbildningen :)

kram!



ps: tack för att du svarar på mina frågor eftersom jag har så många, men du verkar veta mer om det och har bra svar :)

Vet inte riktigt vart jag ska vända mig annars.

Så jag uppskattar verkligen att du tar dig tid och svarar på mina frågor! :)

2010-04-01 @ 19:34:38
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0