Franska Rivieran - Cannes i kvällens program

Jag gillar verkligen programet Guldfeber med Erik & Mackan. Och i kväll så befinner dom sig på Franska Riveieran och besöker en väldigt framgångsrik kvinna. Men det jag ville komma till va att Frankrike är ett av mina favorit ställen. Speciellt Cannes, det är där alla bra shoppinfställen finns och även alla kändisar om man nu skulle vilja träffa på någon^^ Jag trivdes som fisken i vattnet när jag va där.

På detta hotellet nedan
brukar kändisarna bo när dom väl är på besök i Cannes. Men vist kan även icke kändisar bo där också men då gäller det att man har penagr. Det biligaste hotelrummet kostar ca 10 tusen kr för en natt. Dom visade även detta hotellet nu i kvällens program av Guldfeber med Erik & Mackan. Den framgångsrika kvinnan som är med i kvällens program brukar åka dit för att koppla av ibland.

(Bilden har jag tagit)



Här nedan är lilla jag^^



Och här nedan är jag och älskling. Det är på denna trappa alla kändisar brukar gå
när det är filmfestival i Cannes.




Åhh va jag saknar Franska rivieran


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh vad härligt det där såg ut då :D

2010-04-06 @ 14:28:22
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0