Ghost Whisperer

Jahaja då har man suttit och lipat till ännu ett avsnitt av Ghost Whisperer HAHA. Jag tror nog att jag har fällt tårar till varje avsnitt jag sett faktiskt^^ Den serien är ju sååå braaa :) Och Jennifer Love Hewitt som spelar Melinda i serien hon är ju bara så snygg, jag tycker att hon ser så himla perfekt ut. Hon fyller förresten år samma dag som min älskling, 21 februari^^



Vill du kolla i fall någon kändis fyller år på just din dag?
klicka HÄR lite kul att veta :)
Klicka på den månaden som du fyller år, i vänster spalten på deras sida.

I dag fyller faktiskt kändisen Kristen Stewart år.
Hon som spelar Bella i TWILIGHT filmen.


Nu ska jag göra en ny design till mina naglar, så kika in om en stund i fall
du vill se hur designen blev :)


Kommentarer
Postat av: sara - makeupmylife

sv: tack så mkt :D

2010-04-09 @ 16:43:49
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Marieh

Älskar den serien! Speciellt dagens avsnitt var bra eftersom Wentworth Miller var med haha.

2010-04-09 @ 22:12:24
URL: http://marieh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0