Glömde skriva^^

Vet ni va jag gjort, eller rättare sagt inte gjort HAHA, jag logga in här på bloggen vid ett tiden men jag har inte skrivit något för än nu... halv tre^^ När jag väl loggat in här så gick jag in på min mail också, satt där en stund och läste och svarade på mail. Gled sedan in på någon hemsida som jag också sedan fastna hos haha, himla rolig sida jag va inne på. Mina tårar rann av skratt ibland, kommer inte ihåg vad den hette nu men om jag kommer ihåg lite senare så kanske jag nämner det här i bloggen. Nu måste jag kila ut med två kissnödiga hundar.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:

Jag tittade också på harry potter. Okej, vad synd! Men mys med hundarna är nog inte helt fel det heller! :)

Jag hade gärna passat dina hundar! Hoppas du hade det mysigt igår fast du inte kunde gå på festen. Vart bor du föresten?

Kram på dig och glad påsk!

2010-04-03 @ 14:42:57
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0