Godmorgon

Hoppas ni sovit gott? Det har jag gjort, fast jag hade nog velat sova lite längre^^ I dag är det onsdag vilket betyder jobb för mig. Jag sitter just nu och äter frukost och efter den så ska jag hoppa in i duschen och sedan göra iordning mig lite lätt.

Åhh jag vill verkligen inte gå in och duscha HAHA
, det där lät ju kanske lite sjukt men det är mitt hår som jag inte vill tvätta. Jag har ju som sagt löshår och har haft i det väldigt länge nu och för varje gång jag tvättar mitt hår nu så blir det bara värre och värre. Skulle ju tagit ut mitt löshår i måndags men min frisör va fast i utlandet på grund av vulkanutbrottet ni vet. Men i går kom hon hem och jag bokade in en ny tid fast det blir inte för än den 14 maj. MEEEN håret måste ju tvättas så jag har inget val.

Mitt hår kommer ju att se ut såhär
efter att jag fönat det^^



När jag kommer hem från jobbet
så är det plugga som gäller för mig. Har ju det stora provet i morgon som jag bara måste klara. Men vi hörs när jag är hemma igen. Hoppas ni alla får en jätte fin onsdag :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag klippte in mitt löshår idag.. =)

2010-04-21 @ 13:41:14
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0