Hemma från en mycket mysig kväll

Nu är jag hemma igen från att ha ätit en super god påskmiddag men min familj. Vi hade jätte trevligt och det blev en hel del skratt. Jag är riktigt mätt just nu, orkade knappt gå hem haha. Men nu är det ryggläge i soffan som gäller i kväll, i alla fall för några timmar^^ Möte upp min älskling på vägen hem från mammi också så han är här nu. Vi sitter och tittar på den galna professorn på tv6 just nu.




Min mammi lagar världens godaste jansson och gör nog dom godaste hemgjorda köttbullarna^^
Allt va verkligen super gott. Tack mamma för den goda maten
och det trevliga sällskapet :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack själv min gumma ............. du är välkommen hem imorgon igen KRAM

2010-04-03 @ 22:38:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0