Hemma hos älskling

Jag befinner mig just nu hemma hos älskling. Efter att jag tittat på Guldfeber med Erik & Mackan så kom älskling och hämta mig och Tindra. Påvägen hem till älskling så stannade vi vid statoil och köpte med oss lite gott. Jag köpte bland annat min favorit yoghurt med vit choklad i :)

Jag och Tindra har placerat oss i ena hörnet av soffan
( min favorit plats^^)
Tittar lite på tv just nu men jag funderar på att slå på ett avsnitt av
Ghost Whisperer.



Det är riktigt skönt att ha snabbt internet igen
. Koppla upp mig på älskling här hemma
så nu går det jätte snabbt att ladda upp bilder och klicka sig in
på diverse sidor :)

Tänkte att jag skulle målat en ny design till mina naglar
men jag glömde
alla nagellacken hemma :( men det får bli en design
i morgon när jag kommer hem istället :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0