Internetet krånglar igen :(

När jag klev upp ur badet och satte mig vid datorn så funkar inte internetet igen. Har försökt få igång det ett tag nu och nu verkar det funka igen. Jätte konstigt tycker jag att detta är, för vissa dagar eller oftast så funkar det hur bra som helst men ibland så går det bara inte att koppla upp sig.

Det va i alla fall jätte gott att ligga i badet en stund och läsa en bok. Läste ljudet av ditt hjärta (tredje twilight boken) vet inte hur länge jag hållt på att läsa den boken nu^^ men jag har för mig att jag började läsa den boken för typ 8 månader sedan, det brukar inte ta sån här lång tid för mig att läsa en bok men denna boken har jag liksom glömt av att läsa^^ Första boken läste jag på mindre än en vecka och andra boken läste jag ut på två dagar. Men jag får se till att läsa färdigt tredje boken nu så jag kan börja på den sista boken, för böckerna är verkligen spännande. Nu ska jag titta på Simpsons :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0