Jag vill inte vänta en hel vecka till

Åhh vad Vampire diaries är spännande. Jag vill se ett avsnitt till nu nu nu^^ Men jag får snällt vänta tills nästa vecka. Men vänta lite nu jag kan ju faktiskt be min älsklings kompis att ladda hem alla avsnitten till mig :) Hmm ja så får det nog bli för jag vill verkligen inte vänta en hel vecka tills nästa avsnitt. Ska nog åka hem till min älskling i helgen och se om jag kan få laddat hem dom :)

Nu ska jag ringa min älskling och höra hur det går för han, han är nämligen på golfbanan och spelar. Ska också fråga honom om han vill komma hem till mig i kväll och kanske se på en film eller två :)


Kommentarer
Postat av: Carro

sv: Ja, hundar är livet ;)



Jag har målat ett par naglar som jag blivit inspirerad av dig att måla. Kolla gärna in dem om du vill :)

2010-04-22 @ 22:32:48
URL: http://www.naglar.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0