Jävla internet

Att inte min dator har flugit ut genom fönstret i dag^^ men det är ju inte datorns fel utan mitt jävla internet, sen lite över tolv i dag har jag försökt få igång mitt internet. Ibland funkar det och ibland inte, när det väl funkar och jag kommit in på bloggen och skrivit ett inlägg och ska publicera det så har internetet dött, precis så har det varit hela tiden, har tappat räkningen på hur många gången jag skrivit ett inlägg nu. Har fått starta om min dator femtielva gånger typ men inget hjälper.

Egentligen så har det inte gjort så mycket
att internetet inte har funkat, kanske lite då^^ men det har varit jätte fint väder i dag och mina vovvsingar har fått springa och leka av sig på min gräsmatta utanför mig. Själv har jag suttit i en baden-baden stol och bara njutit av den underbara solen :) Men har som sagt sprungit in lite då och då och försökt få igång mitt internet fast med utan ett bra resultat.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0