Just nu



Sitter i soffan och myser framför teven med mina hundar
och mumsar på Malaco snören :) Tittade precis på Solsidan och f*n va jag älskar den serien haha dom är så jäkla härliga. Funderar på om jag ska sätta på en film nu för det går inget bra på teven. Eller jo Pirates Of The Caribbean går ju på 5:an och Tro, hopp och kärlek har precis börjart nu på tv3. MEEEN dom kanalerna har tyvärr inte jag :( jag har bara 1, 2, 4 och 6 och nån mer konstig kanal men som jag aldrig tittar på. Så tråkigt att jag inte har fler kanaler, jag saknar verkligen och ha fler kanaler. Förut när jag hade lägenhet i stan så hade jag dom flesta kanalerna men nu när jag bor i hus så får jag nöja mig med bara några få kanaler.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Va snällt :D Tack desamma!

2010-04-02 @ 22:57:58
URL: http://xoxonicole.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0