Kanske börjar jag bli sjuk :(

Jag har varit ute hela eftermiddagen i dag. Kom väl hem vid fem tiden gjorde lite mat och sen somnade jag i soffan och vaknade nu. I kväll ska jag inte göra något speciellt, kanske går det nån bra film på teven, om inte så sätter jag nog på en film på datorn.

Känner mig ovanligt trött i dag asså
, tror faktiskt att jag kanske börjar bli sjuk. Har haft huvudvärk hela helgen och gått och snytit mig non stop nästan. Jag ska gå och ta en huvudvärks tablett till nu för jag känner att jag börjar få ont igen.


Kommentarer
Postat av: Girly

Vist var den rolig & påhittig.

Var jag lik seriefiguren Mandy?

Krya på dig sötis

Puss Girly

2010-04-25 @ 19:41:54
URL: http://girlysworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0