Läsarfråga

Sitter och pluggar lite men jag känner att det mesta sitter nu faktiskt så jag tänkte ta mig tid att skriva lite här i bloggen och även svara på en läsarfråga. Min mamma ringde förut och sa att flygplatsen hade öppnat igen och att hon va bokad med ett nytt plan till Schweitz klockan 17:00. Jag kom precis hem från mamma, har hjälpt henne att packa. Så nu är min mamma alltså påväg till flygplatsen. Och jag hoppas att resan ner går jätte bra. Kommer sakna dig mamma^^ Men vi ses ju snart igen :)

NU TILL LÄSARFRÅGAN

Sus:

Jättefina naglar du har och vad snyggt du designar dem! Har hittat massa inspiration här :) Är det dina egna naglar? Ser ut som äkta men förstår inte hur du kan få dem så långa isåfall!
Vad är ditt knep? Jag är sjukt avis! :)

Svar:
Hej Sus! Varför jag svarar på din fråga i bloggen är för att jag inte kommer in på min mail just nu, så hoppas du ser detta :) Tack så hemskt mycket för att du tycker att jag designar mina naglar snyggt, det värmer :) och jätte kul att jag kunde inspirera dig :) Och ja det är mina egna naglar. Men vad är då mitt knep för att få såhär långa naglar!! Om du klickar här så kan du läsa om tips som jag har skrivit om hur du kan få långa naglar och behålla dom långa. Det har funkat för mig så hoppas det kan hjälpa dig :) Är det något annat du undrara över så är det bara att fråga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv.



Jaa, jag har inte mina bästa dagarn nu om jag säger så :(

Tack så mycket själv, jätte snällt av dig att visa att bry dig :)

kram på dig!

2010-04-22 @ 15:39:17
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul med frågor och svar. =)

Ha en fin kväll.

2010-04-22 @ 17:34:44
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

snygg design du har! :D skit söt!

2010-04-22 @ 17:56:30
URL: http://zannyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0