Läsarfråga

Madde:
Hej!
Jag har fått en likadan ljushållare som du har på ditt vardagsrumsbord. Min fråga är nu, var köper man dom olika brickorna till den? Fick inte riktigt rätt färger till den. Ha det så bra. Älskar din blogg. Kram

Svar:
Hej Madde! Jätte kul att du gillar min blogg :) Tråkigt att du inte fick rätt färg. Ljusmanchetterna finns att köpa hos Fröken Fräken. Klicka HÄR så kommer du till deras sida. När du väl kommit in på deras sida så scrollar du ner lite i deras vänster spalt, klicka där det står CULT Design och klicka sedan på Change så kommer du till alla ljusmanchetter :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Var med och tävla om ett par Converse-skor! Kolla in min blogg!

2010-04-09 @ 13:26:04
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack så jätte mycket!!!!!

Kram

2010-04-09 @ 13:28:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0