Lillsnuttan mår inte bra :(

Min lilla Tindra mår inte så bra :( hon har spytt flera gånger nu i kväll. Vet inte va det kan vara men kanske har hon fått i sig något när vi va ute i dag. Men nu verkar det ha lugnat sig lite, hoppas att hon inte spyr mer. Kommer ihåg sist då hon spydde fast då höll det på i nästan två dagar och då va jag nästan vaken i två dygn. Kunde inte sova på natten på grund av att hon spydde hela tiden och hon spydde även i sängen nån gång så jag fick byta lakan mitt i natten^^ Hoppas inte att det blir så i natt.

Förutom att jag har pysslat om Tindra
så gott jag kunnat så har jag också pratat med min bror på skype. Han och hans fina tjej och barn kommer som sagt hit i juni och jag längtar såååå mycket :)

Har försökt att plugga lite mellan varven
då Tindra inte spytt, men det har väl gått sådär med det. Började på ett arbete men fastna vid en fråga så jag kommer ingen vart med det^^ Ska höra med min älskling om han kanske kan komma hit i morgon och hjälpa mig.

Tindra ligger just nu i sitt rosa lilla hus




Kommentarer
Postat av: Lina

Lilla hjärtat! Nu kommer inte jag att kunna sova om jag inte vet att hon mår bra! Finns inget värre än när ens små bebisar mår dåligt! Jag hållar alla tassar att hon snart blir bättre!



Ja jag har en kontinuerlig mätare nu. i 6 dagar! Har haft den i 3! Mkt mkt lärorikt!



Hoppas lilla vovven kryar på sig snart!

KRAM

2010-04-15 @ 23:49:46
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: keit

Men lille söt .-) Måste ha fått i sig nåt. De suger ju i sig allt smått. Mina älskar har bajs ha ha

2010-04-16 @ 01:05:32
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Girly

Å blir avis vill ha en sådan söt liten vovve<3

2010-04-16 @ 01:39:19
URL: http://girlysworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0