Lördag

Jäkla skiiit internet, va trött jag blir. Det är nu fjärde gången som jag får skriva om detta inlägget. Mitt internet kopplar ner mig hela tiden. Nu orkar jag inte skriva om allt igen så det får bli ett kort inlägg.


Jag är fruktansvärt trött i dag. Jag ville verkligen inte gå upp när klockan ringde i morse. Min kusin skulle kommit klockan halv tolv och hämtat upp mig men lika så hon va trött i dag så vi bestämde att hon skulle komma hit vid halv ett tiden istället. Nu ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis så piggnar jag väl till lite. Vi ska som sagt åka in till stan i dag igen. Och jag ska kika efter lite fler nagellack, hoppas jag hittar några fina :)


Jag har ingen aning om varför all texten är rosa där uppe, jag har försökt få bort det men

det går inte. Det känns som om hela datorn är fuckt up.


Hörs när jag är hemma igen


 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0