Mätt & belåten

Nu har jag smällt i mig min middag. Jätte gott va det men den kunde varit godare, eller godare och godare det va jätte gott som sagt men saken va den att jag älskar verkligen mjölk, dricker alltid mjölk till middagen men i dag så hade jag ingen mjölk hemma :( så det fick bli vatten till maten istället, vilket va ett liten minus. Ska ringa älskling och be han köpa med sig lite mjölk sedan.
För mjölk är ett måste i mitt kylskåp :)





Jag ska ta en promenad med hundarna nu
sen ska jag hoppa in i duschen och efter det så ska jag plugga. Jag tror jag ska göra ett prov nästa vecka men jag är inte säker, det beror på hur mycket som fastnat i huvudet på mig^^


Kommentarer
Postat av: Celine :)

Nu har jag en bloggtävling på min blogg som man kan anmäla sig till!



Var gärna med!

2010-04-11 @ 20:33:36
URL: http://celine.bloggsida.se/
Postat av: Camilla

Ser gott ut det dära du!



Allt bra med dig annars? =)

2010-04-11 @ 21:16:24
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0