Min shopping i dag

Nu har jag städat klart här hemma. Det blev väl inte direkt något jätte röj men jag fick i alla fall diskat och plockat upp lite saker som låg lite överallt på golvet^^ Nu tänkte jag visa vad jag köpte i dag när jag va i stan. Det blev inte mycket med jag är jätte glad för det jag hittade :)

4st nagellack och ett läppglans



Ett rosa och ett blått nagellack från H&M



Ett vitt skimmer och ett rosa skimmer nagellack från KICKS.
Och det söta läppglanset är från H&M



Här är linnet som jag fick av min underbara kusin. Bilden gör inte färgen rättvis
men den är militärgrön och har en liten ficka på vänster bröst.



Kommentarer
Postat av: Crazynails

Var bor du? Hahah, stalker varning, men jag vill så gärna ha det blåa lacket, och det verkar vara slut överallt. :S

2010-04-24 @ 12:41:38
URL: http://crazynails.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0