Mina Naglar

Det är lite svårt att hålla sig borta från mina nya nagellack^^ Jag är verkligen jätte glad för dessa lacken, och dom är helt fantastiska att måla med. Jag behöver och vill också lära mig att att måla med dessa, så jag förmodar att det kanske blir en hel del olika nageldesigner här i bloggen framöver^^ men hoppas ni gillar det?

Denna designen består av ljusråsa bas färg, vita, blåa och lila blommor
och sedan har jag gjort små svarta dots (prickar)


Här ser ni resultatet från långt håll



Och här ser ni resultatet på nära håll



Nagellacken som jag använde till denna designen
finns att köpa
HÄR

Det rosa bas lacket som jag använde finns att köpa
HÄR
Det är verkligen jätte fint. (Baby Rosa)


Kommentarer
Postat av: maddish

sv: Dom finns hos cherryculture.com :)

2010-04-09 @ 17:12:15
URL: http://dinfavoritmusiksuger.blogg.se/
Postat av: sara - makeupmylife

vad fint :) jag beställer alltid mina nagellack från usa, mkt billigare! kolla in cherryculture.com och transdesign.com :)

2010-04-09 @ 18:18:47
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: sara - makeupmylife

sv: frakten är olika beroende på hur mkt du beställer. men om du beställer från transdesign så kan man välja olika boxar.



Om du köper max 9 fullstora nagellack så får du frakta i en så kallad Small flat rate box för 18 dollar, vilket motsvarar ca 120 kr. Det brukar ta max 2 veckor att få paketet. ( 10 arbetsdagar ) ibland har jag fått paketen på 4 dagar!



På cherryculture varierar frakten beroende på hur mkt du köper. leveranstiden är olika, men max 2,5 veckor :)

2010-04-09 @ 18:26:02
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0