Natti Natti

Måste berätta något som jag tyckte va lite kul^^ Precis när jag skulle ringa min älskling förut så knackade det på dörren. Jag går mot dörren med luren i örat och precis när älskling svara i telefonen så sa jag vänta lite det knackar på min dörr och så när jag öppnar så står älskling utanför haha. Han ville överaska mig i dag så han kom utan förvarning^^

Vi har tittat på MMA nu i kväll, en kampsport som både jag och älskling gillar. Jag har fått lite ont i huvudet nu så jag ska ta mig en tablett och sedan så ska jag och älskling krypa ner i sängen och titta på en film.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Marie

Men så sött. =)

2010-04-23 @ 06:55:28
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0