NEEEJ vet ni vad jag lyckats göra HAHA...

Jag håller som sagt på att städa för fullt här hemma. Har diskat och dammsugit och plockat iordning lite saker men det är fortfarande mycket kvar att göra. Och vet ni vad jag har gjort då... Jo jag slängde in en tvätt i tvättmaskinen för en stund sedan och så skulle jag ta en pause nu, tänkte sätta mig utanför mig i solen en stund och ta en kall cola och en cigg. Men så hittar jag inte ciggen och kom på att jag la dom i min tröja som jag hade på mig innan, springer runt som en galning och letar efter tröjan och undrar va fan ja kan ha lagt den - OCH SÅ SLOG DET MIG! NEEEEJ ja slängde in tröjan i tvättmaskinen HAHA. Så just nu så tvättar jag mina cigg^^ Mina kläder kommer ju se ut som fan haha, jag får tvätta kläderna en gång till och hoppas på att all tobak tvättas bort.

Lite senare när jag har städat klart så tänkte jag ge tips på hur
man kan få långa fina naglar :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0