Nu bli det in på tv4 play

Åh guuud va jag har pluggat nu i kväll. Visserligen så somnade jag i soffan vid åtta tiden och vaknade strax efter halv tio. Men pluggandet har gått riktigt bra och det mesta sitter nu faktiskt. Min mamma va här hos mig för en stund sedan, hon förhörde mig en sista gång, i morgon ska ska hon nämligen flyga ner till min bror i Schweiz. Men man vet ju aldrig om flygen är inställda eller ej men det återstår att se i morgon.

Jag missade Drömmen om Italien och Fuskbyggarna i kväll då jag somna så jag tänkte titta på dom avsnitten nu på tv4 play. Efter det så ska jag gå igenom mina plugg papper en gång till och sen ska jag sova. I morgon är det stora provet, fast jag ska inte göra provet för än klockan 17:00 så jag har ju hela dagen på mig i morgon att plugga också vilket känns väldigt bra.

Godnatt på er


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0