Och så går man och...^^

Va ute med Tindra för en stund sedan och vet ni vad som hände ute då hehe. Jag ramlade^^ Jag tänkte att jag skulle tagit med mig ficklampan ut då det är väldigt mörkt här på natten. Det finns inte många gatlampor som lyser upp vägarna här. Men jag glömde lampan och det slutade ju inte så bra haha. Jag tror jag trampa snett eller nått och så ramla jag i ett dike typ som va fullt med vatten, lera och jag vet inte vad, jävligt illa luktade det också haha.

Så det blev att hoppa in i duschen
. Men nu luktar jag gott igen. Och vilken tur att jag tog med mig extra kläder till älskling då^^ Passade på att fota min outfit också och såhär ser jag ut i kväll. Svarta leggings och ett linne. Enkelt och skönt :)



Om en liten stund så kommer American Idol på tv4 och det ska
jag titta på. Men det börjar inte för än 23:10 så jag
ska nog ge mig ut i köket och göra mig
något att äta först.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0