Precis hemkommen

I dag har jag varit hemma hos min mamma hela dagen därför har jag ej skrivit något i bloggen för än nu. Kom precis hem. Vi har suttit ute näst intill hela dagen och det har varit jätte härligt.

Fick ett samtal av min lärare förut också
och tydligen så ska jag göra mitt prov nu på torsdag den 22/4, det va jag inte med på, trodde ju att jag skulle göra provet nästa torsdag den 29/4, men det hade blivigt något fel med min bokning så nu blir det att jag får göra det på torsdag. Nu måste jag plugga som bara den så jag verkligen klarar provet på torsdag. Så bloggen hamnar kanske lite åt sidan ett par dagar nu. Det jag menar är att jag inte kommer uppdatera lika ofta som jag brukar.

Jag funderar på om jag ska göra en ny
design till naglarna i kväll
men jag får se hur mycket tid jag får över. Men gör jag en
så lägger jag självklart upp resultatet :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Ja, visst är dom snygga :)

Jadå, klart du får kopiera listan!

2010-04-19 @ 20:02:32
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0