Söndag - städdag

I dag är jag trött, kan det bero på att jag satt uppe alldeles för länge i natt? Ja jag tror nog det^^ Blev ju klar med min nageldesign strax efter två i natt och efter det så la jag mig i sängen men jag kunde bara inte somna, så jag satte på en film. Somna visserligen till filmen och sist jag tittade på klockan i natt så va den över tre någonting.

Steg upp vid tio tiden i dag
och fram tills nu har jag städat lite här hemma. Men jag har mycket kvar att städa, tänkte göra en storstädning i dag faktiskt och det behövs verkligen. Om ni såg hur det såg ut hemma hos mig nu så skulle ni få en chock haha, nä så farligt är det väl inte, men nästan^^ Det ligger kläder, smink, nagellack överallt här hemma, det står disk lite var och stans och vi ska inte ensa tala om hund hår^^ Så jag har en del att göra i dag om man säger så.

Jag i dag^^
(gammal bild)






Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:

Visst gör det :)

Okej, vad jobbigt! Vad skönt att vovvarna mår bra, allt är bara bra med mig tack :)

Kram på dig!

2010-04-11 @ 13:03:54
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0