Tisdag

Jag är verkligen skiiiit trött i dag, jag och älskling tittade alldeles för länge på film i går kväll eller i natt kanske jag ska säga^^ Vi vaknade i dag vid halv elva tiden typ av att älskling kompis (som också bor här) kommer inspringandes, han slänger sedan på sterion på rätt hög volym i rummet intill oss^^ Verken jag eller min älskling kunde ju sova vidare till det ljudet^^ Älskling sa till han att sänka men det gjorde han inte, tror han ville jävlas lite kanske^^ men men nu är jag uppe i alla fall och sitter i soffan som en zombie.

Har förresten fastnat för ett nytt te
, sååå jääääkla goooottt är det^^ Twinings Cocos te.
jag måste bara köpa detta.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack för alla kommentarer :) Kul när ni kikar in i arkiven också :) Skulle vilja köpa nåt nytt hus till Tigger men undrar om inte det är lite onödligt han älskar verkligen det han har nu och ligger där i ofta :)

2010-04-06 @ 14:29:31
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0