Tisdag

Sitter just nu i min soffa och tittar lite på tv, har precis slängt i mig lite lunch. Jag ska strax ge mig hem till min mamma. Hon ska hjälpa mig lite med mitt pluggande. Satt upp rätt länge i natt och skrev ner en massa viktiga saker som jag behöver kunna, så jag tänkte att mamma skulle få förhöra mig lite på det.

Ska som sagt också försöka få tid
till att göra en ny design till naglarna i dag också.
Den designen som jag har nu är fortfarande jätte fin men jag är sugen på att
göra en ny. Har inte bestämt vilka färger det blir än men vi får se.

Nu har jag två vovvar som står och skäller lite på mig här,
så nu måste jag kila ut med dom.


Kommentarer
Postat av: Evalotta

Sv: Haha jaså? Ester är ett väldigt passande namn på små skönheter:)

2010-04-20 @ 15:23:09
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: Evalotta

Ja tack! jag hoppas verkligen jag blir bättre snart! Avskyr att kräkas...bläh!

2010-04-20 @ 16:00:23
URL: http://janeva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0