Torsdag - provdagen

Godmorgon!! I dag är det den stora dagen, nämligen provdagen. Och jag är så jäkla nervös^^ visst är jag alltid lite nervös inför prov (det är väl alla?) men detta provet är faktiskt ett speciellt och framförallt att avgörande prov för mig. Det är nämligen det sista provet för min utbildning.

Jag är så nervös och rädd
att jag inte ska klara detta provet att jag har gått och tänkt på provet konstant hela tiden dom senaste dagarna. Som i går t.ex. när jag skulle lägga mig. Jag rabllade upp en massa medicinska ord ända in till sömns asså och så fort jag vaknade i morse så ställde jag mig själv en massa frågor som jag förmodar kommer komma på provet i dag^^ Så man kan lugnt säga att jag gått och tänkt på provet non stop. Även fast jag inte velat tänka på det för en stund så har jag ändå inte kunnat låta bli^^

Just nu sitter jag i min soffa och äter frukost
samtidigt som jag skriver lite här i bloggen. Mina plugg papper ligger vid sidan av datorn och jag ska strax sätta mig och plugga. Provet är inte för än klockan 17:00 i dag men jag tror ändå inte att jag skriver något mer i bloggen för än jag kommer hem igen. Jag behöver dom här sista timmarna som är kvar till att koncentrera mig på pluggandet. Så vi hörs när jag är hemma igen. Förresten, min mamma kom inte iväg med flyget i morse. Dom hade ställt in planet på grund av att det kommit in ett stort åskmoln.

Hoppas ni alla får en jätte fin torsdag och
ÖNSKA MIG LYCKA TILL :)


Kommentarer
Postat av: Marie

LYCKA TILL! =)

2010-04-22 @ 09:58:09
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Malin

vad duktigt du är som pluggar så hårt!

Det kommer säkert gå bra, lycka till! :)

Kram på dig

2010-04-22 @ 11:33:35
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Girly

Lycka till sötis Puss Girly

2010-04-22 @ 11:52:21
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Pauljuni

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2012-04-10 @ 13:50:02
URL: http://pauljuni.blogmentions.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0