Sjukt roligt videoklipp^^

Den här killen ska intervjua två personer i direktsänd tv, helt plötsligt får han ett skrattanfall som inte går att hejda. Det va min pappa som visade mig detta klippet för länge sedan och när jag väl såg det för första gången så låg jag nästan ner på golvet av skratt^^

Hemskt är det ju att han skrattar åt personerna men
man kan inte låta bli att skratta^^ i alla fall inte jag.


Programledarn fick självklart sparken efter detta. Han fick också som straff
att aldrig någonsin mer hålla på med tv igen.




Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE - önskar glad påsk!

sv:.. måste ha vart grymt irriterande!

2010-04-02 @ 19:19:17
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: FOTOGRABBEN.SE - önskar glad påsk!

sv; åh vad jobbigt!

Hoppas jag kan gottgöra dig med en glad påsk hälsning =)

2010-04-02 @ 19:25:15
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Malin

Svar:

Joo, det var tråkigt. Tyvärr är jag inte så mycket gladare nu. Känns rätt trist. Men jag får hoppas på att jag blir gladare om jag tittar på någon glad film kanske :) hihi



Nee, precis. Det finns inte alls mycket.

Ja dom är ju så söta! :D Jo precis, men det har jag. Eller jag har familjemedlemmar som gärna skulle passa hunden någon gång om jag ska bort eller sånt. Sen har jag vänner som är tokiga i söta hundar som jag med :) men sånt hör man ju runt mer sen. Jo precis, allt löser sig om man vill.



Hoppas du får en jätte bra kväll, kram på dig!

2010-04-02 @ 19:34:54
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0