Hemma hos mig igen

Nu är jag hemma hos mig igen. Älskling skulle åka och spela golf men jag ville inte följa med för det regnar lite ute och det är kallt. Vill inte stå på en golfbana i regn och frysa så jag bestämde mig för att åka hem istället. Behöver plugga lite till mitt prov känner jag. Fast jag orkar verkligen inte och vill verkligen inte^^ skulle egentligen gjort provet denna veckan men jag tar det nästa vecka tror jag.

Har letat som en galning efter nål och tråd här hemma
. Tindras Tiger (leksak) har gått sönder, hela huvudet åker snart av^^ så jag måste sy fast det. Men jag hittar tyvärr ingen nål och tråd.
Får fråga mamma efter det i morgon, för hon är inte hemma idag.



Tindra vill verkligen ha sin Tiger nu nu nu^^
hon står just nu och gnäller och piper efter Tiger.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0