Varit & hjälpt min mammi en stund

Har precis kommit in från att ha hjälpt min mammi i hennes trädgård. Vi har klippt och sågat av en jäkla massa grenar på hennes äpple och plommon träd sen så har vi rensat upp lite löv och annan skit som låg lite var och stans på gräsmattan. Mina fingrar är som isbitar nu^^ fryser som attans gör jag så en kopp te skulle nog tina upp mig lite^^

Älskling har åkt hem nu, han skulle åka och spela lite golf med sin bror som är här på besök nu över påsk. Jag skulle egentligen ha åkt hem till älskling i dag men jag känner för att vara hemma faktiskt. Ska nog hem till mamma lite senare och äta middag också kanske. Men åker nog hem till älskling i morgon istället.


Kommentarer
Postat av: Adam

okey kul!! synd det där med skadan! jaa det gör vi säg till nä du lagt till mig så gör jag detsamma! :D

2010-04-04 @ 17:00:40
URL: http://thelifearoundadam.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar:

Tack, tycker jag med :)



Det ska jag absolut! Jo precis. Något måste det ju finnas.

Tack så mycket, hoppas du får en bra kväll du med :)

kram på dig!

2010-04-04 @ 17:16:21
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0