Vems svarta katt?

F*N mitt internet krånglar igen. Vet inte hur många gånger jag sagt att jag är så jäkla trött på mitt internet asså. Men i alla fall det jag ville komma till va att jag va ute med hundarna nu i pausen av talang och precis när jag öppnar min dörr så möts jag av en stor svart katt som va riktigt jobbig och han vägrade gå sin väg, och verken Tindra eller Tilda tyckte speciellt bra om den katten. Så jag stängde dörren och gick ut på framsidan istället (har ju 2 ingångar till mitt hus) men lik förbannat så springer katten runt mitt hus och möter upp oss på andra sidan. Det va nära att jag släppte Tilda på katten asså för den va verkligen hel galen med sina klor.

Men nu är katten borta, eller borta och borta han sitter vid min häck här utanför. Hoppas inte att han stannar länge haha nu låter det som om jag hatar katter med det gör jag inte, har ju själv en katt men den katten va väldigt jobbig och konstig. Och jag vill inte ha den katten utanför min dörr så fort jag ska ut med hundarna. För det första så kan den svarta katten skada min chihuahua Tindra och för det andra så kan min rottis Tilda skada katten, och jag vill verkligen inte att det ska hända någon olycka. Jag undrar vems katten är för jag har aldrig sett den här i området där jag bor.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0