Bildbomb

Det har varit en fullspäckad dag idag därför har det varit dåligt med uppdatering här i bloggen. Jag har tillbringat hela dagen tillsammans med min vän Angelica, hennes son Theo och hennes hund Aaila. Vi har varit på stan och fikat och så har vi kollat i lite butiker. Själv hittade jag inget men Angelica hittade ett par skor. Dom är fortfarande kvar här hos mig och vi sitter just nu och tittar på en dokumentär på tv4, det handlar om barn som inte äter.

Här nedan ser ni Theo, han är helt underbar och så himla snäll :)



Här nedan är jag, Tindra, Theo och Aaila




Jag och Theo



Här ser ni Theo med min slickepott^^




Tindra, Theo och Aaila leker



Aaila och Tindra




Fina Aaila



Kommentarer
Postat av: Lovisa; Mode, Naglar & Foto

sv; Okej ;)

2010-08-17 @ 20:35:09
URL: http://lovvann.blogg.se/
Postat av: Michelle

Den väskan är riktigt smidig :) Fina bilder, en riktigt liten söt bebbi måste jag säga :)

2010-08-19 @ 14:43:23
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0