Hemma

Nu är jag hemma från jobbet. Idag så var det marknad i stan. Jag och min kusin tog en fika innan jag började jobba och vi hade tänkt att gå runt på marknaden men jag hann tyvärr inte :( och nu när jag kom hem från jobbet så hade jag tänkt att springa ner en stund men då höll dom på att packa ihop. Men jag får hoppas på att jag kan gå på nästa marknad nästa månad.

Nu tänkte jag slänga mig i duschen
sen ska jag ta det lugnt en stund innan jag börjar göra iordning mig. Ikväll tänkte jag och min kusin gå till ett ställe som heter Black Pearl. Dom har trubadur där ikväll och det är så himla mysigt att sitta på en uteservering då och bara njuta av musiken :)

Fotade denna bilden igår från min balkong. Himlen va rosa/lila/gul,
jätte vackert!



Träffade också min fina mamma idag
. Fick två underbara korgar av henne som jag ska ha i min bokhylla. Visar dom om en liten stund :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej;:) Hoppas allt är bra med dig:) skulle du kunna vara jättesnäll och rösta på mig här? Tar bara 2 sekunder hihi :)



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand :) man kan rösta varje dag hihi!

2010-08-05 @ 17:57:14
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0