Min älskling i tidningen



Jag hade tänkt att lägga upp detta
i tisdags den 24/8 men glömde av det, men så kom jag på det nu. Den 24/8-10 så satt jag på jobbet och läste tidningen. Helt plötsligt får jag syn på min älskling i tidningen. Tyckte det va jätte kul och ringde genast upp honom och sa, eller sa och sa hehe, skrek typ nått i stil med - ÄLSKLING DU ÄR MED I TIDNINGEN, VISSTE DU DET, DU ÄR VERKLIGEN MED I TIDNINGEN haha^^ För ett tag sedan så va min älskling på sitt gamla gym, han har inte kunnat gymma där på ett bra tag på grund av att dom rev hela byggnaden. Men nu så har dom byggt upp ett helt nytt gym och min älskling va inte sen med att vara där på visningsdagen. Tidningen va där och dom frågade min älskling om dom fick ta en bild och intervjua honom.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0