Myskväll med film & pannkakor

Jag och älskling har haft en väldigt mysig kväll ikväll. Tänkte mobilblogga förut men jag glömde av det. Gjorde ju mini pannkakor förut och dom åt vi till filmen Flickan Från Ovan. Älskling hade hyrt den filmen häromdagen men vi va så trötta att vi somnade dom första minuterna^^ Men nu ikväll så såg vi hela filmen och jag måste säga att den va lite av en besvikelse faktiskt. Av att ha sett trailen så verkade den bra, men jag ska inte säga att den va dålig men jag förväntade mig nog mer av filmen. Men jag blev allt lite rörd av den.

Här är trailen till filmen

 

Mina mini pannkakor jag gjorde och till det, grädde och sylt.

Super gott va det :)

 

 

Jag va självklart tvungen att leka lite med maten^^

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0