Onsdag

Idag så tänkte jag att jag skulle jobbat men jag tar det i morgon istället. Kände mig lite kraslig i morse när jag vaknade men hoppas det går över tills i morgon. Min vän Rebecka har precis varit här. Jag har fixat hennes naglar igen. Förra gången som jag fixade dom på henne så hade hon lite bråttom och naglarna hade inte riktigt hunnit torka då vilket resulterade i att hon råkade skava bort lite från naglarna. Men nu så, nu hoppas jag att det sitter. Tänkte att jag skulle fotat hennes naglar men glömde av det. Nu ska jag titta på The Tyra Banks Show på tv3.



Kommentarer
Postat av: Girly

Jag jobbar & sliter men nu har jag kaffe rast

2010-08-04 @ 16:47:20
URL: http://girlysworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0