Söndag

Yeeey, mitt internet funkar nu :) Fatta inte va som var fel i går asså, men men jag jobbade ju så det gjorde inte så mycket då, men det hade däremot varit segt om jag varit ledig och suttit hemma utan internet, nä fy... tänk va beroende man är av internet.

Idag ska jag jobba kvällen igen, så om en liten stund bär det av till jobbet. Mobilblogga ju igår, skrev visst lite fel^^ visade ju filmen - Flickan från ovan på bilden och skrev att det är den bilden som är här under men bilden hamnade ovan texten. När jag mobilbloggade så hade jag placerat bilden under texten men så såg jag nu att bilden kom ovanför texten, konstigt haha aja skit samma^^

Det blev i alla fall inte att vi såg filmen
, jag va så himla trött att jag somnade strax efter vi satt på den. Men vi får se den en annan dag. Nu ska jag kila ut med Tindra sen måste jag åka till jobbet. Vet att det varit dåligt med uppdatering dom senaste dagarna men jag har jobbat så mycket och när jag väl kommit hem från jobbet så har jag inte orkat sätta mig vid dator och blogga. Men vi hörs när jag kommer hem ikväll, slutar kl: 23:00. Hoppas ni alla får en fin söndag!

Slänger upp en gammal bild
för att inlägget inte ska va så tråkigt
och bara inehålla en massa text.



Mina Ögonstenar Tindra & Tilda!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åhh va söta dom e :)

2010-08-30 @ 21:27:41
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0