Söndag

Nu äntligen funkar mitt internet. Det va riktigt iriterande att inte internetet funakade igår när jag kom hem från jobbet. Det har ju vari lite dåligt med uppdatering dom senate dagarna tack vare att jag har jobbat och haft fullt upp med annat. Men så igår kväll så tänkte jag att nu jäklar ska det bloggas och jag var verkligen blogg sugen. Men neeej då mitt dumma internet hindrade mig :( Men, men nog om det..

Idag ska jag och älskling spela golf
. Hoppas inte det ska regna bara, det ser nämligen så ut. Så vi får la se vad vi gör om det regnar. Om en liten stund ska vi i alla fall göra lite ärenden i stan. Kommer bli borta större delen av dagen men mobilbloggar senare.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0