Torsdag

Idag är det min lediga dag. Jag ska inte göra något speciellt idag utan jag ska bara va hemma och pyssla lite i min lägenhet. Har precis hängt upp en maskin tvätt, funderar på om jag ska dra fram damsugan och ta en sväng om här hemma.

Filmen
SALT med Angelina Jolie som jag och älskling såg igår va bra, helt klart en sevärd film. Jo jag måste berätta. I morse så vaknade jag först klockan 04:30 och trodde att jag hade försovit mig till jobbet, jag titta på klockan och tänkte: jag kan sova en halvtimme till. Sen vaknade jag runt 06:30 och flög upp i sängen och och skrek fan jag har försovit mig, min älskling vaknade till och sa - Men älskling du är ledig idag. Jag tänkte efter och kom tillslut fram till att jag va ledig idag. Glad va jag att jag kunde lägga mig och somna om igen. Men jag vaknade ytterligare en sista gång vid 8:00 och trodde att jag hade försovit mig. Va tvungen att gå upp och titta i min almanacka och där stord det LEDIG med stora bokstäver.

Det har varit rätt mycket på jobbet
dom senaste dagarna att jag tror jag blivit lite stressad, vilket resulterat i att jag inte kunnat sova riktigt. Nä nu blev jag hungrig här. Hörs om en stund och då med lite roligare inlägg :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0