Bak dag idag

Pratade precis med min vän Rebecca och hon kommer hem till mig lite senare idag. Vi hade tänkt att gå och handla lite ingredienser för idag har vi bestämt att vi ska ha en riktigt bak dag :)

På schemat står:
* Kanelbullar
* Vaniljbullar
* Snöbollar
* Lussebullar

Självklart får ni se bilder när allt är klart!

Min lilla sötnos ligger just nu och myser på kudden här i soffan
. Och jag vet att hon kommer bli riktigt glad sen när Rebecca kommer. Hon och Tindra har nämligen något speciellt ihop^^ Tindra älskar verkligen Rebecca :)



Kommentarer
Postat av: Jennie



aaa, förstår det. va tråkigt när det är så, det blir lite jobbigt, man tycker ju så mkt om dom! :) Min farfar är tyvärr död och min farmor träffar jag inte så ofta. iofs träffar jag inte mina morföräldrar så ofta heller, men oftare iaf.



Jaa, va kul att hon va ledig så ni kan baka! Hoppas du gillar dom! kul att baka, fast mest om man är fler, eller ja, iaf om man bakar med en vän än bara ensam eller bara till sej själv liksom. Kanske bakar jag och mormor nåt mer imorn också. får iaf ta med mej lite snöbollar dit imorn. Behöver ju inte ha alla för mej själv hehe ;)

Nu ska jag gå och handla lite innan det blir mörkt o för kallt, innan julkalendern. Blev sugen på varmchoklad med en (eller flera) snöboll till :)

Mysigt med tindra och din vän. Min väns hund Cajsa gör likadant när jag kommer dit :)

2010-12-07 @ 14:02:36
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Jennie



* Varm Choklad med snöbollar it is, then ;)

2010-12-07 @ 15:28:51
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0