Beroendeframkallande^^

Jag sitter just nu i min soffa och beundrar den fina teven som jag fått låna av min älskling, den är jätte fin :) Jag är så glad så glad. Sitter också spelar på mitt nya Nintendo Wii som jag fått av min älskling också. Just nu spelar jag ett spel som heter Epic Mickey, jätte roligt och det är fruktansvärt beroendeframkallande måste jag säga^^ och jag undrar just vart tiden tog vägen liksom^^ klockan va enligt mig 17:00 nyss, men det visade sig ha gått några timmar haha.

Här är min nya tv
. Man ser kanske inte så bra med jag kan fota den i dagsljuset en annan dag.
Det är spelet Epic Mickey som är på teven.



Och här är spelet
. Spelet är både spännande,roligt och svårt på samma gång :)
Såhär står det på spelet:
Släpp loss penslens krafter i ett episkt äventyr för att rädda en bortglömd värld.



Jag vaknade ju som sagt sjuk idag också
:( hade jätte ont i halsen i morse och hela min kropp kändes jätte konstig, men nu känns det lte lite bättre, men jag vet att jag kommer ha lika ont i morgon om inte värre så jag ringde och sjukanmälde mig till jobbet förut idag. Skulle jobbat dagen i morgon nämligen. Jag har druckigt en massa massa te här hemma idag i hopp om att halsen ska kännas bättre. Och lite hjälper det nog tycker jag, i alla fall över stunden då man dricker. Vet inte om jag orkar sitta mer vid datorn idag, kanske mobilbloggar senare istället.


Kommentarer
Postat av: J E N N I C A

riktigt snygg header!

2010-12-29 @ 23:04:20
URL: http://jennicaelin.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej Vännen!



Shit...är stresad. eller mi kropp känner av det. har fått 3 finnar på en dag - vilket jag BARA får när jag är superstressad (!!) + att jag haft en klump i magen och varit lätt illamående sen en vecka tillbaka och igår va jag helt slut i kroppen och så fick jag migrän på efermiddagen, som gör att jag mår jätteilla. hade det hela natten också så sov inte så bra + imorse när jag vaknade också :P Inte så kul med 14 timmars arbetsdag idag då me andra ord haha! Men va gör man inte..?! ;)

Usch då...känner du dej inte heller på topp? Hoppas du mår mkt bättre idag!! ;)



Åhh, älskar TV-spel. dock inte spelat sen jag va liten och vi hade vårt supernintendo haha! Mariokart helt bäst! :)

2010-12-30 @ 08:09:33
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0