Glass

Jag har precis gjort iordning en glass till mig. Blev så himla sugen på glass förut idag att jag bara va tvungen att åka och köpa lite olika glassar + rån :) Just nu sitter jag i soffan och äter glassen och tittar på filmen The Day After Tomorrow på tv4. Sen blir det nog sängen för min del, är ganska trött.

En salig blandning eller vad säger ni^^



JO förresten filmen Splice som jag tittade på igår och som jag hade en känsla av att den skulle va bra visade sig vara raka motsatsen, alltså inge bra enligt mig. Den va ok och verkade spännande i början men sen tyckte jag inte alls om den, sjukt konstig va den med.


Kommentarer
Postat av: camilla

Det där såg ju inte dumt ut :)

2010-12-19 @ 22:10:28
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0